Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 15:58 - Футболна транферна политика по света!!!Bullshit
Автор: drummer Категория: Забавление   
Прочетен: 1705 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.07.2009 16:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво по дяволите се случи това лято?!?!!?Реал Мадрид в световната финансова криза извади към 200 млн евро за транфери.Въпроса знаете ли какъв е?Дали ще си ги възвърне.Всички знаем Роналдо каква е надувка.Ха та моля ви се,в едно интервю заявил че струвал и повече.Стотици европейски треньори и дори Мишел Платини се възпортивиха срещу това.А Платини заяви следното "Ако Роналдо струва 100 млн.,аз струвах 101 млн."И според мен добре го е казал.Играче без покритие на терена не ни се гледат.Вчерашният му гол срещу ЛДУ Кито дошъл след (ооо каква изненада) негов рейт и естествено отсъждане на дузпа.Тетралното падане да го обсъдя ли?Ок,няма.Помияри.А пък нашият любимец Кака".Е на фланелката му до сега пишеше "I belong to jesus",а сега вече пише "I belong to Peres"Човекът превърнал се в икона за Млан за 6 години си тръгна.За мен това е жалко.Но парите са виновни за всичко!
Когато бях малък бях свикнал всеки отбор да си има футболист,който да бъде лик  за тима си.Така за мен беше Анри,Раул,Нистейлрой,Зидан,Кака и още много други.Ако тръгна да коментирам всеки по отделно ше стане много дълго за четене,но ще обощя.Всички тези "икони" отказали се от своите първи велики отбори после се превръщат резерви.Анри беше велик играч (надявам се все още да е) но в Барса има конкуренция от страната на Меси,който е толкова мултифункционален,че предполагам,че и вратаря може да се чувства застрашен.Нистелрой всеки го знае.Холандецът на Ман Ю който се излъга да отиде в Реал и да започне или по-точно да довърши онова Галактико,което се състоеше от Зидан,Бекъм и Роналдо.Е да,ама не успя.И тримата играчи които споменах сега или не играят или не знаят как.Бекъм за кинти във Лос Анджелис.А милия Феномен в Бразилия.Това са му последните години,но имаше невероятна карирера.Скоро се и разбра за размяната Ето"о и Ибра.Размениха си отборите.Ами за мен Ето"о приключи със статута си на звезда.Интер се прецака,а Ибра смятам,че първия му сезон ще му е малко трудно,но пък нататък каквото сабя покаже.
А ето сега и нашите приятелчета от Ман.Сити.Миналата година чупиха рекорди.То не беше Робиньо,то не беше чудо.Е всеки транферен прозорец,откакто дойдоха новите собственици се чува едно и също "Ще се борим да бъдем в челната четворка!".Еее кажете ми тва как го искате,когато пред вас имате тимове като Ман Ю,Челси,Ливърпуул и Арсенал.тази година думите станах малко по различни "Трябват ни 5-6 години добра транферна политика и ще успеем" Е добре догодина сигурно ще бъде нещо друго.Харчат се пари и то за нищо.За човек,който има страст към футбола.Защо футбола не е както,когато Пеле и Марадона ни омайваха с невероятни голове.Защо питам аз?!?!!
И отново не успях да съм максимално изчерпателен...но едно нещо ме дразни,а именно,че ако на един човек ще му се слага цена,нека тя да бъде с надпис "безценен" защото ние не сме картофи!!!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Малко тежко за четене червени букви ...
29.07.2009 16:06
Малко тежко за четене червени букви на този фон, но като цяло съм съгласна.. Парите управляват за жалост...
цитирай
2. drummer - готово
29.07.2009 16:32
щом е така го променям веднага :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drummer
Категория: Забавление
Прочетен: 44302
Постинги: 14
Коментари: 20
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930