Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2009 11:49 - Поколението мааалко след мен! O_o
Автор: drummer Категория: Други   
Прочетен: 2204 Коментари: 2 Гласове:
1



Неска се прибирам аз и пътувам с автобус 11 към Овча Купел 1...Сядам до две хлапета,които в последствие разбрах,че са на около 13 -14 години, т.е. сега влизат в гимназия...Абе изглеждаха яко малки и недоразвити,не мисля,че аз съм изглеждал така,но въпроса е,че едното помоли другото за цигара!Е да ама тва за мен е по-малкото зло,защото let"s face it,всеки е пробвал,знае  какво е и го прави независимо от възрастта.Та малко преди аз да сляза 3-4 спирки се качи едно малко и тантуресто метълче с фланелка на Slayer,изкефих му се и то дойде да си лафи с тия двамата до мен.И разговорът се въртеше общо взето в тва къде са отишли.Малкото метълче е прието в Джон Атанасов...Евалата!Ама като си каза оценките се шашнах:4 по мат и по бг,а единственото,което му е помогнало да влезе е 5 по физика.Не мога да повярвам колко е спаднал балът за влизане в гимназия.Шашнах се много.Ако сега балът е спаднал 2-3 единици,то аз с моя бал 28,щях да вляза където искам!И ето какво друго се случва.Малкото метълче се изказва,че тая неговата класна била неква руса и му говорила ама той "не слушал много,много".Нали тряя се напраи на печен пред неговите приятели с цигарки.И после каза,била руса и всички учители са тъпи и руси.И жената която беше седала на седалката пред нас се спогледа,свали си цайсите,защото четеше книга и веднага ми стана ясно,че е даскалка.И каза на децата,че трябва да уважат учителите си и точно заради тях той е влязъл в Дж.Атанасов.И тя се обърна да си оправи книгата и в същия този момент малкото метълче показа среден пръст по най-наглия начин!Ето това аз не го очаквах.Може моето поколение да сме всякакви,но лично моите приятели имаме уважение към по-големите.Каквито и да са те...Спада на интелектуалното ниво и простотията ще ни доведат до Идиокрация.Не мога и да си представя какви ще са децата след около 10 години!Туй то от мен,поредно споделено мнение,давайте и вие-Don"t be shy =)


Тагове:   Slayer,   мен,   поколение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - Ох! Щом дори на теб ти е направило ...
03.08.2009 12:09
Ох! Щом дори на теб ти е направило впечатление, че нещо не е наред, представям си колко са зле нещата! Дори нямаш идея колко съм шашната аз като гледам как се държат 12-13 годишните. А съм само на 27! В очите на предишното поколение сигурно е още по-зле. Но не за това ми е думата. И когато аз ходех на училище имаше такива хлапета, но сякаш не бяха толкова много. Сега май е обратното. И това е лошото! Че вече преобладават децата, за които най-голямата цел в живота е да се сдобият с билет за поредния концерт на някоя чалгаджийка, а вечерта се приема за особено готина ако завърши с огромни количества алкохол. Пак казам, не ме разбирай погрешно. И ние сме ходили на купони и ние сме пиели и пушили, но не това беше основното. А сега имам чувството, че без алкохол тези деца просто не знаят как да се веселят. Може и да греша. Но с такова впечаление оставам като гледам какво става в петък вечер близо до една известна чалготека.
Лошо няма, нека си се забавляват децата, но... все пак в този живот има и по-важни неща от купоните, алкохолът, цигарите и чалгата! Но все си мисля, че няма нужда да се тревожим чак толкова. Когато му дойде времето, искат или не ще трябва да се научат на отговорност. Защото замислял ли си се какво става като си завършиш образованието? Ами отиваш да си търсиш работа. Е, да ама никой работодател не би търпял несериозни служители. Така, че спокойно! Ще се научат! Просто няма да имат друг избор. Лошото е, че ще стане по-трудният начин. Но за това нищо не можем да направим.
За това, май е най-добре да си се спасяваме индивидуално. Гледай ти да си използваш времето в училище пълноценно, пък другите да отговарят за себе си.
Да знаеш впечатли ме с разсъжденията си. И това ми дава надежда, че все пак има и друг вид млади хора.
Поздрави за постинга и давай смело напред! Всяко усилие, което полагаш днес един ден ще ти се заплати под някаква форма.
Желая ти усмихнат ден!
цитирай
2. анонимен - prav si. . intelekta spada totalno. ...
03.08.2009 12:28
prav si..intelekta spada totalno.., no tova e celta..kakto mnogo pati sam go kazvala tuk.... stadoto se upravlqva po lesno
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drummer
Категория: Забавление
Прочетен: 44300
Постинги: 14
Коментари: 20
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930